She´s an angel

Halloj.. 
 
Idag fick Tamarillo en snabb skrittrunda ute på ängarna tyvärr. Precis innan jag red iväg började det knalla i molnen så vart skiträdd att det skulle börja åska osv, haha. Ganska töntigt egentligen men är livrädd för att rida när det åskar. Därav ängarna, att jag ville ha nära till stallet heh.. Blev en skritt på ca 20 min iaf, så han fick ju sträcka på benen lite även fast det inte blev någon riktig ridtur. Långrundan jag hade planerat tills idag får helt enkelt vänta tills imorgon :) 
 
Nu sitter jag iaf nere hos pojkvännen men ska snart dra hem och laga mat, chickennuggets i mitt hjärta alltså! Haha. Så jävla gott. 
 
Får se om det uppdateras mera sen, tror inte det för internet hemma är helt fuckat.. men man vet ju aldrig. 
 
Puss/e 
 
 
Finaste Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0