Snäll mamma man har :)

Idag när hon kom hem från Uppsala hade hon varit en sväng inne på Höök´s och fått med sig bla nya tyglar hem! Tyglarna jag har nu har jag ridit med sedan vi köpte Tamarillo (!!) och de är minst sagt lite slitna.. hehe. 
 
 
Nu blev bilden lite liten, men hittade ingen annan. Anyway, måste verkligen tipsa om dessa tyglar alltså, de är otroligt sköna att rida med verkligen. Speciellt om du har en pigg/het häst, för då slipper du problemet att "tyglarna glider ur handen på dig"
 
När jag är i Funghult rider jag alltid Alvena på gummityglar (inte exakt likadana, men liknande) för hon blir så pigg i skogen att jag inte kan hålla kvar greppet om tyglarna annars. 
 
Så ja, vet inte exakt vad priset ligger på, glömde kolla, men de är absolut prisvärda! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0