Städdag i stallet..

Min förmiddag har tillbringats i stallet där vi hade städdag. Alla boxar skrubbades, sadelkammarna rengjordes, fönstren putsades osv. Kan säga att jag är lagom mör i kroppen efter att ha skrubbat 4 boxar både ut och invändigt.  Det positiva med det hela var att det såg ut som ett helt nytt stall efter att vi var klara haha. Iofs är vårat stall väldigt fint från början, suuperstor yta, ljusa färger och högt i taket osv. Som ett stall ska vara helt enkelt :) 
 
Tamarillo fick vila idag, orkade inte rida efter allt skrubbandet. Var jobbigare än att springa ett maratonlopp faktiskt. Eller ja, kanske inte riktigt, men nästan iaf. 
 
Resten av dagen tillbringas hemma/hos kicken tror jag. Lite senare ska jag väl hjälpa min bror Simon att fixa hans rum, packa osv efterssom han flyttar till sin flickvän imorgon. Och vet ni vad det innebär? Jag får ett nytt, 2x större rum! Gash, ska bli så jävla underbart att få ett större rum alltså. + en säng som är dubbelt så stor som den jag har nu. Även fast jag kommer sakna min bror oerhört mycket när han flyttar.. 
 
Nej, nu ni ska jag dra på ett avsnitt av OTH och mysa ner mig i pojkvännens säng. Se ya!
 
Puss/e
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0