Tagga träning :D

Eller ja, träningen börjar inte förens vid 5, men jag har redan börjat tagga haha. Ser sjukt mycket framemot dagens träning och jag hoppas att det går lika bra som jag vet att det kan göra! Tamarillos kondition är inte på topp just nu, men han är fortfarande förbannat fräsch. 
 
Dagen idag har tillbringats i soffan framför tvn till stor del, skönt. Just nu är jag nere hos pojkvännen dock, har nyss kollat på filmen "kyss mig" men blev grymt besviken. Trodde den skulle vara dögrym men det var den verkligen inte.. Suck. 
 
Ska snart dra hem och laga lite mat I think, hungrig som ett as alltså.. 
 
Äe, skriver mer efter träningen! 
 
Puss/e
 
 
Gammal bild på Jane.. STOLT fotograf till denna bild.. tycker den är hur vacker somhelst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0