Taggad..

Hallå! Orkar inte berätta om vad jag har hållts med sen sist jag skrev här, men kan ju iaf berätta vad Tamarillo haft för sig, hah :) 
 
Igår tränade vi inför semestercupen som är imorgon (!!). Hoppade lite på banan, tog uthoppet, hoppade där ute, hoppade in igen osv. Han skötte allt prima ballerina som vanligt, men av någon konstig anledning stannde han 2 ggr? Haha, vet inte vad som flög i honom. Det var inte heller på de "höga" hindren han stanna utan de va på de låga? Konstigt. Har mina spekulationer om varför men orkar inte dra det här, skulle ta år och dar, haha!
 
Idag skulle han egentligen bara ta det lugnt efterssom tävlingen är imorgon, men red upp till "terräng"banan och hoppade "där ute" lite. Kände att jag behövde träna på ett av hindrena tills imorgon då han tyckte de va lite läskigt igår. Idag hoppade han som en gud kan jag lova, fyfan vilka språng! Hoppade inte alls mycket efterssom han ska tävla imorgon så blev bara några språng, annars skrittade vi bara. 
 
Nu ska jag ner till pojkvännen och se vad han hittar på för kul, hörs senare kanske :)
 
Puss/e 
 
 
Hihi, jag o finaste T påväg hem efter maskeradhoppningen i våras :) 
 
 
Hittade en bild till, jag, Tamarillo, pojkvännen, hans mamma Elisabeth och deras hund Sabina :) 
 
Föroppningsvis går morgondagens tävling lika bra som maskeraden gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0