Trasigt internet..

Ja, ni som bor i samma del av småland som jag gör vet antagligen att det blir strömavbrott såfort åskar kommer igång.. Igår hade pojkvännen maximal tur då hans rauter (?) blev träffad och gick sönder. Detta betyder alltså att jag inte har något internet nere hos honom för tillfället och jag sitter knappt aldrig vid datorn hemma så de lär bli helt värdelös update de närmaste dagarna.. Ja, ville bara skriva o säga deså ni vet vart jag tagit vägen.. Återkommer igen när hans internet är fixat, eller nåt ;D 
 
Tamarillo fick sig en skogsrunda med massa galopp idag iaf, det uppskattades rejält mycket kan jag lova. Han var sjukt irriterad på flugorna osv så han var lite.. loj, men fin ändå. Inte så mycket att säga om de faktiskt. 
 
Imorgon blir det dressyrträning för Marie för första gången på sjukt länge haha.. får väl se hur det går. Är inte förens på kvällen dock så har en låååång sovmorgon att se framemot imorgon. Mitt mål är att vara vaken innan 11.30 :) Får väl se om jag lyckas..Lär snarare bli typ 14.30
 
Nej, nu ska jag ner till pojkvännen för en god natts sömn.. ZzzZ.. Se ya. 
 
Puss/e
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0