Update om Steffemannen

Var nyss nere i stallet för ungefär hundrade gången de senaste dagarna, haha. Blir att man åker ner flera gånger om dagen för att kolla om allt e lugnt + hålla koll på hans skador osv...
 
Iaf, han va sjukt mycket bättre nu! "melonen" mellan frambenen var tusen gånger bättre och svullnaden i benen verkar ge med sig lite grann också. Han är fortfarande jättesvullen i själva knät, men "resten av benet" börjar se bättre ut nu! Om allt fortsätter i den här takten kommer jag nog kunna börja skritta om en vecka, happy! (Förstå då att mycket av den här förbättringen har skett bara sedan imorse
 
Längtar verkligen tills jag kan börja skritta honom alltså,, vet dock att det kommer vara en PIGG häst jag sätter mig på.. haha herregud :) Men det ska nog gå vägen! Han verkar ha ett hjärta av guld även han så.. 
 
Sorry om det blir lite mycket häst/Steffe i det här inlägget, men tänkte att jag skulle uppdatera mer än en gång om dagen för en gångs skull.. heh. + att jag inte kom på något annat o skriva om :) 
 
 
En bild jag hitta på fina Steffe på google, hihi. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Om du blir sugen att se på Janes liv kan du följa henne delvis på bloggen som min medryttare har, där visas när hon iaf är iväg med Jane och tävlar eller tränar. Se: http://memyselfandjusti.blogg.se/

Lycka till med nya hästen! :) kram från Madde och Calamity Jane

Svar: Åh vad kul! Ska absolut gå in o kolla :) Tack så mycket, kram!
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-07-25 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0