All I can do is smile..

Och anledningen till det, är att Alvena är så sjukligt underbar! Var ju somsagt i Funghult idag och red Alvena (+ en annan häst också, Umami). Red henne först i skogen och sedan på ridbanan. Lade fram 2 bommar och hon både skrittade, travade och galopperade över dem utan några problem alls! Hon tyckte inte att de var läskiga eller konstiga på något vis, utan gick snällt över dem som om hon aldrig gjort något annat :) 
Blev så glad att jag fick en tår i ögat, haha :,) Kanske inget stort att bli glad över direkt, men för mig var det defenitivt ett steg i rätt riktning, haha! Nästa gång vi åker dit ska jag börja med bommar och kanske avsluta med ett litet hinder, om det känns bra vill säga :) 
Btw känns det som att vi kommit riktigt nära varandra nu. Idag lade hon huvudet på min axel, ville pussas hela tiden och följde mig som en trogen hund vart jag än gick. Åh, total lycka! 
Tamarillo fick vila idag, blev massa strul med bilen osv så vart alldeles för sent när jag kom hem, tyvärr. Det tar på krafterna att vara i stallet hela dagarna, haha. Just nu känns det som att jag ska bli sjuk (IGEN?!) åh, suck. Hoppas jag sover bort det inatt... 
Se ya
Puss/e
Försökt ladda upp bild i typ 5000 år men de är så jävla segt så ger upp nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0