Another angel down

Godmorgon! Eller ja.. godmorgon och godmorgon.. klockan är ju faktiskt halv 12.. Men vaknade för nästan en timma sen iaf, så har inte sovit bort hela dagen. 
Idag har jag faktiskt inget att göra. Tamarillo kan jag ju inte rida på, känner mig helt tom när jag inte vet vad jag ska göra på hela dagen, haha! 
Vi var nere och kollade hans hov igårkväll iaf. Han var varken varm, svullen, öm eller halt som tur är. Smetade in lite jodopax i hålet där tåkappan gått in, för infektionsrisken och sånt. Kommer ändå ta det väldigt lugnt nu med honom, för han får inte bli halt. Som det ser ut blit det nog tyvärr ingen tävling på onsdag, men det får vi leva med :) 
Tror ändå inte att det är mening att jag ska vara med på denna tävling alltså, för det händer alltid något som gör att jag inte kan vara med. Har inte varit med någon gång?! 
2009: Mammas ridolycka händer.
2010: Jane har fångkänning.
2011: Tamarillo får ögat insparkat.
2012: Tamarillos sko hamnar snett och tåkappan går rakt upp i foten på honom. 
Haha, wtf liksom? 4 år irad? Det måste ju betyda att det inte är meningen att jag ska vara med på den tävlingen.. 
Ahja, nu ska jag sitta här ett tag till, sen ska jag ta och gå hem. Se ya later! 
Puss/e

Finaste hästen i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0