Boring

Halå!¨

 Idag fick Tamarillo röra lite ordentligt på sig för första gången sedan i torsdags. Var ju sjuk hela helgen, och red bara ca 15 min i skritt på lördagen, och igår var jag ju somsagt i Västervik. Iaf, han var superfin! Red lite ""dressyr"" ute på ängarna, märktes att han inte gått ordentligt på att tag för han var lite.. strutig, men när han släppte blev han supergo. Lät honom galoppera av sig lite ordentligt också, vilket verkligen uppskattades!

Annars har jag bara slöat sedan jag kom hem från skolan faktiskt :) Tittade på scream 3 med pojkvännen förut, men han somnade och jag vågade inte kolla klart själv, haha tönt som man är. Har sett filmen hundra tusen gånger förut, men men.. Suger gör den också, vet inte varför vi kollade på den ens..

Just nu sitter jag hemma och tråkar iaf! Pojkvännen gick hem för typ 20 min sen, han va trött och ville hem och sova.. gulle! Ska gå och lägga mig skapligt idag iaf tror jag, är trött och uttråkad, ahah.

Har inga bilder på den här datan (vi har två) så ni får väl ta och klara er utan, i guess!

Puss/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0