Can´t do this without you

Well, godmorgon I guess, även fast klockan är över 1.. haha. INte för att jag vaknade nu eller så, men fick bli ett godmorgon iaf.. 
 
Har ridit redan, bra jobbat! Hade ju planerat långrunda med massa galopp osv, men somvanligt ändrar jag på mina planer och gör om dem till något helt annat... Tyckte att han var i behov av att klättra lite faktiskt, han måste ju komma i toppform nu! Gick bra, men satan i gatan vad trött han blev på slutet när jag kört skiten ur honom, lilla gubben :,) Avslutade med ett varv på terrängbanan, vilket han alltid uppskattar. 
 
Just nu är jag hemmaaaa... Barnvakt hela dagen. Får väl se vad jag hittar på tillsammans med ungen, haha :) Egentligen skulle han, jag och Kicken dragit till Blackstad o köpt snus + badat i poolen, men känns lite dumt att dra med honom ända dit. + att jag inte vill lifta med min lillebror.. Ahja, det kanske löser sig på något vis! Om du ser detta och ska till Blackstad idag, give me a call.. 
 
Förövrigt har jag 7011 tusen saker att göra idag, så är väl bäst att jag sätter igång snart.. ska laga mat, diska, damsuga, torka golvet, mala tobak och hänga upp tvätt. Vilken romantisk sommardag.. :) 
 
Naeee, vi hörs! 
 
 
Fick bli en bild på underbaraste Alvena <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0