Dagens köp!


Var ju somsagt tvungen att hitta en klänning till Simons student idag, och denna fick det bli! Tycker den va ganska snygg ändå, skulle köpa den i vit men det var otroligt genomskynlig (DISS) så fick bli i lila ist! Billig och bra var den också, toppen :) 
299 kr - Veromoda. 
Just nu sitter jag nere hos pojkvännen SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! GRATTIS ÄLSKLING! Har firat honom med god mat, morotskaka osv, mums :) Min present får han tyvärr inte förens på torsdag då jag inte kan köpa den själv, men men. Klart han ska få något från systemet nu när han blir 18 liksom! ;) Haha, illa att ha en pojkvän som är 3 år äldre än mig.. tänk vad mycket han kommer ha dragit runt på krogen i 3 år innan jag ens får komma in?! Suck. 
Försöker få tag på mamma just nu iaf, vi skulle till stallet men hon hör ju aldrig av sig.. suck! 
Ahja, ni får ha de såbra!
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0