Dagens skratt...

Som vanligt när man umgås med finaste Ellinore blir det att antal skratt om dagen.. Här är några av dagens favoriter, haha!

Jag; Ellinore, nu får vi se till att bränna den här vinnbollskiten!
Ellinore; eeeh.. va?! hahhaha...

För er som inte fattade, jag skulle säga "Nu får vi se till att vinna den här brännbollskiten" men det blev lite fel...

Ellinore; Emma, tänk att pilla i hans hår..
Jag; Jaaa.. alltså tänk om de är värsta spindelboet eller något mitt i affrot..
Ellinore; Kan du inte fråga om du får känna i hans hår?!
Jag; Njaae.. Max, kan inte du känna?
Max: Ah visst! ;)

Hahah.. herrejisstanes. Killen som stod framför oss hade affrokrull, för er som återigen inte förstod!

Blir inte alls lika kul när man skriver ut de såhär, men gud vad vi har garvat idag alltså.. Helt sinnes. Det värsta är att vi är totalt ensamma om våran humor så det är aldrig någon som förstår vad som är så roligt.. Natthumor i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Captain Newberg

HAHAH vi är fanimej bäst på riktigt! Beste humorn ever! älskar dig min skrutta :* <3

2012-06-14 @ 20:40:21
URL: http://ellinooree.blogg.se/
Postat av: Ellinore

sv; aw tack emma! du är också vacker, helt perfekt är du! <3

2012-06-16 @ 18:38:34
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0