Dom fick vila idag

Haha Ellinoe.. 
Som rubriken lyder, Tamarillofick vila idag :) Det fick Ellinores hästar också göra, därav rubriken :) 
Just nu sitter jag hemma hos pojkvännen och dunkar musik för fulla rullar. Whistle - Florida, underbar låt btw! 
Hästarna står inne nu för tillfället. Var i stallet förut och de var helt dyblöta av regnet så ställde in dem med fleceetäcken på så att de ska få torka. Blir att åka ner med mammsen lite senare och ta ut dem igen :) 
Efterssom jag inte ridit idag har jag inget kul att berätta - som vanligt! Imorgon är det dock full rulle hela dagen. Träning vid HALV 9 på morgonen för Marie, hur ska jag orka?! Haha åh, ahja det går nog bra.. Sen är det städdag i stallet hela dagen. Hela stallet ska rengöras, den nya sadelkammaren ska invigas och så vidare.. 
Kanske bloggar mera senare, det är ju sådant som märks, faktiskt! Och Ellinore, du ska veta att jag är så glad man kan bli för din skull! 
Puss/e
Ahahha.. gammal. Typ tusen år sen. Tur man förändras :) 

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHA, vilken underbar rubrik! har inte hunnit blogga än för internet va trasigt, IGEN... men snart så :D



åh, taack emma! dör av lycka jag bara tänker på honom.. gaah <3

puss!

2012-06-01 @ 20:52:40
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0