Finaste Alvenabebisen!

Åh, varit och ridit Alvena nu. Mamma red inte på Egon så fick rida själv. Tycker mer och mer om henne för varje gång jag är där, blir svårare och svårare att åka ifrån henne.. :( Idag var hon iaf pigg som satan. Hade gummityglarna på henne men kunde knappt hålla henne iaf, haha, herregud. Kul hade vi iaf! 
När jag ridit i skogen red jag en stund på ridbanan också. Det gick jättebra med tanke på att hon aldrig varit på en ridbana förut.. haha. Inte vad jag vet iaf..  I vänstervarvet kunde hon trava fint + galoppera bra, men i högervarvet lekte hon islandshäst och gick i passgång hela tiden.. Men somsagt, troligtvis en av dom första gångerna någonsin på ridbanan.. supernöjd med henne!
Just nu sitter jag iaf hemma hos pojkvännen och lyssnar på KAPTEN RÖD, kungen! Sitter och v'ntar på att klockan ska bli 5 så jag kan gå hem och äta haha, är svinhungrig :( 
Nae, vihörs väl sen! 
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0