Glad midsommar, gott folk!

Min midsommar tillbringas med pojkvännen, hans mamma och Eddie! Blir att käka jordgubbstårta om ett tag, klassiskt or what? Så underbart gott verkligen :) 
Tyvärr har jag ju gått och blivit sjuk också, haha, underbart. Var nere i stallet förut och hälsade på dem iaf, red en liten sväng på¨Tamarillo barbacka i grimma också. Hade verkligen ingen ork till att fixa iordning honom och rida ordentligt, men en liten skrittur fick han sig iaf :) 
Börjar må bättre nu dock, känner mig nästan som en människa igen! Huvudvärken har nästan gått över men halsen svider fortfarande som ett as och jag är sjukt trött. Hoppas på att jag mår bättre imorgon, då blir det långrunda med finaste Tamarillo! Måste ju börja hårdträna inför semestercupen nu, bara en månad kvar ;) 
Äe, ni får ha de så gutt så hörs vi senare/imorgon! 
Puss/e
Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0