Glömde berätta att...

På midsommarafton firade jag och Tamarillo två år tillsammans! Eller ja, på midsommarafton var det exakt två år sen jag provred honom, sen tog det väl en dag eller två innan han blev våran, den lilla plutten.
 
Kommer aldrig glömma min första reaktion när vi åkte och tittade på honom...Tyckte han var stor, opersonlig och tråkig. Tyckte inte om honom alls, men sen var det ju inte heller meningen att han skulle bli min häst.. Kan ju säga att jag har en helt annan uppfattning om honom nu än vad jag hade då.. 
 
Känns dock som att jag haft honom mycket längre, hela livet typ.. Åh, han gör mig lyckligare är någon annan. '
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VI har hunnit med mycket på två år, minnen för livet helt klart. Vi har utvecklats båda två, samtidigt som vi haft sjukt kul tillsammans... THIS is love ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0