Got no reason.

Hej! Vet att det inte blev någon uppdatering igår men hade fullt upp från 07.00 på morgonen till 01.00 när jag gick och lade mig..

På morgonen tog världens bästa storebror Simon studenten, GRATTIS SIMON! Blev firande först på resturang och sedan hemma med fika osv osv.

På kvällen drog jag, finaste Ellinore och pojkvännen till Arum och umgicks med massa folk. Härlig kväll som måste göras om, helt klart! Eller vad säger du Ellinore? Haha ;)


Idag har det varit skitväder hela dagen rent ut sagt.. Tamarillo fick vila idag också.. Skulle ridit med mamma men ingen av oss kände oss särskilt peppa på det med tanke på att det ösregnat hela dagen..suck. Vart är sommarvärmen nu när man äntligen har sommarlov?!

Varit med pojkvännen hela dagen men som gräddet på moset är vi för tillfället osams, typiskt. Småtjaffs som vanligt men det är jobbigt iaf. Får väl träffa honom imorgon och reda ut saker och ting..Hatar att vara osams med de man verkligen älskar, det jobbigaste som finns faktiskt..

Just nu sitter jag och glor tv tillsammans med mamma och lillebror iaf.. Någon film kollar vi på iaf, vet inte vad den heter dock, och fattar inte vad den handlar om heller för den delen..

Nej, nu ska mitt bittra jag ta och sluta blogga innan jag skriver något opassande som jag brukar vara bra på när jag är arg.. hah. Se ya.

Puss/e



Finaste simon igår!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Lätt att vi ska göra om! I sommar när vi tältar vid kogaren ffs! puss bästa <3

2012-06-17 @ 02:49:17
URL: http://ellinooree.blogg.se/
Postat av: ellinore

sv; ja de wer sa nog till slut! Sist vi träna gick det hyfsat bra, så de kanske bara va igår det inte gick hela vägen. nu är det ju läger, så då får vi lite häjlp me de också :) <3

2012-06-17 @ 13:02:15
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0