Håller på att bli sjuk..

Inte poppis alls kan jag säga.. Usch, har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Näsan svider och rinner som ett vattenfall, huvudet bultar ut min hjärna och det känns som någon hällt en flaska frätande rengöringsmedel i min hals. Underbart, verkligen :(
Nu till det positiva, Tamarillo var kanonfin idag! Red honom uppe på den lilla derbybanan utanför ridbanan i Frösvi. Taggad och stark som f*n var han när vi hoppade, men vi hade riktigt kul! Han känns fräsch till tusen, så det blev nog inga problem med hoven iaf. Fruktar för mitt liv lite dock, hur ska jag bära mig åt för att överleva semestercupen?! Herregud. 
Nu ska jag dra på ett avsnitt av LOst, krypa ner under täcket och hoppas att någon räddar mig från min förkylning. Hade!
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0