Hej världen, sluta regna tack.

Vet att det inte blev något bloggande igår, men sånt är livet ibland, i guess. 
 
Igår red jag iaf tillsammans med Elisabeth, pojkvännens mamma! Hon red Tamarillo och jag red Ladde, as usual. Blev en lagom lång runda, Laddes kondition är ju inte att skryta med direkt.. hehe. Men de skötte sig prima ballerina båda två iaf. 
 
Idag.. vet jag inte vad jag och Tamarillo ska hitta på. Tror att de blir någon form av långrunda idag, eller kanske klättra lite, det är sånt som märks. Just nu sitter jag bara och hoppas att det ska sluta regna någon gång, suck. Vart är sommaren liksom?! Det har inte varit "sommarvarmt" en enda dag hittils... 
 
Idag skulle jag, pojkvännen och Elisabeth egentligen haft fotodag med Tamarillo, men vi kan inte hitta kameraladdaren, såklart -.- Höök´s hade en "fototävling" där första priset är 3000 kr, så varför inte liksom?! Vi fick världens kanonidé som skulle bli hur fin som helst.. men mer om det när vi lyckats hitta laddaren, haha ;) 
 
Och btw, vad har hänt med blogg.se? Det är helt fuckat ju.. Har inte bestämt mig för om jag ska hissa eller dissa det än dock, men de verkar ju vara lite krångligt va.... 
 
Äe, se ya later aligator... 
 
Puss/e 
 
 
 
 
Världens finaste Jane, som är enormt, enormt saknad denna regniga dag... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0