I know I suck

Somsagt, vet att jag suger på att blogga men men.. det är ju sommarlov ¨så lite får man väl ta och leva..haha.

Iaf, Tamarillo är igång och mår bra, skuttade lite i skogen idag, pigg och fräsch. Lärt oss början till Piaff helt själva, känns bra! Visste inte ens att det var början till det dock, det var mamma som sa det haha.. Trodde jag uppfunnit en helt egen, ny gångrt..

Iaf, imorgon blir det funghult för att rida! Blir troligtvis så att jag tar både Egon och Alvena, mamma kan inte följa med. Ska "hoppa" lite med Alvena också, kul! (Hoppa = typ trava över bommar på marken, haha) om jag kan få henne att gå över bommarna vill säga.. de lär ju märkas!

Äe, livet rullar vidare, se ya.

Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0