I miss you so, so bad.

Red Tamarillo idag efter skolan, han kändes fin och fräsch, ovanligt pampig om jag ska vara ärlig! SKönt att han inte verkar ha ont i foten, men ställer ändå in morgondagens tävling. Jag vill absolut inte chansa på att han är okej om han inte är det. Om något skulle hända skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv. 
Som planerna är just nu ser det ut som att jag och fina mamma drar till Funghult imorgon ist! Ska få träffa underbarste Alvena igen och så tar vi en skogstur på henne och Egon :) Åh, ska bli så kul!
Skönt att vara lediga imorgon verkligen, sitter aldrig fel! Fick reda på att jag höjt mitt betyg i bild från C till B idag också, känns bra! Fast känns inte alls lika bra när man vet om att man egentligen inte förtjänar det, haha.. Jaja, herregud. Fick även reda på att jag har C i både Geografi och Svenska, precis som förra året. Blev lite besviken fan, trodde verkligen att jag hade höjt mig i svenskan.. 
NAE vet ni vvad, vi kanske hörs lite senare, eller något! :) 
Pussen/e
Fick bli en bild på världens finaste människa någonsin! Du ska veta hur jävla mycket du betyder för mig Ellinore, skulle inte klara en dag utan dig! ÄLSKAR dig, min finaste vän.

Kommentarer
Postat av: Captain Newberg

Men guud vilken tjockis-bild ;o fy fasiken! ÄLSKAR DIG OXÅ! du är min bästa vän genom allt, utan dig skulle jag inte klara mig. Puss grymmis <3

2012-06-05 @ 23:22:59
URL: http://ellinooree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0