Kattbebisarna

Är det någon där ute som vill ha en av dessa sötingar?! 2 dagar gamla. Mamman är renrasig bondkatt, pappan är okänd. 
Blir vi inte av med dem snart måste de tyvärr avlivas. Känns hemskt att skriva/säga så men vi har inte möjlighet att ha kvar dem själva då vi redan har fyra katter. 
Vill du ha en? Känner du någon som ska köpa ny katt? Snälla hör av er! 
Är du seriöst intresserad, hör av dig till mig på FB eller skicka ett sms till 0705262432. 

Nog om tråkigheter nu tycker jag! Skola idag, religionsprov som gick ganska hyffsat faktiskt, bra mycket bättre än förväntat! Inte ens två veckor kvar till skolavslutningen och sommarlov nu, längtar ihjäl mig! 
Tamarillo fick nya skor idag också! Vet inte vad hovslagren sa, om det var någon fara med hoven och så för har inte pratat med mamma men hon borde nog ringt om det var något att oroa sig för. Har inte varit i stallet idag alls efterssom världens finaste pojkvän gick ner till stallet och tog ut dem åt mig efter att hovslagren varit. Gulle! 
Just nu sitter jag nere hos pojkvännen och tjurar, hahaha. Åh, hade nyss världens mest omogna bråk med pojkvännen, så töntigt att man skrattar åt det nu alltså.. Jaja, tur vi kan ta det med en nypa salt.. Ska väl snart ta och dra hem tror jag, got nothing else to do yao.. 
Vi hörs imorgon i guess, se ya! 
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0