kul med webcamen...







Ber om ursäkt för världens sämsta kvalite, ljus osv, men detta var allt min cam ville erbjuda idag :)
Så här ser det helt enkelt ut en vanlig onsdagskväll i lilla härliga Hummelstad, haha! ;D Nej men pojkvännen somnade kl 5 (!!!!) och jag ville inte väcka honom, så gick hem vid halv 8 typ, och sen dess jag har suttit och töntat mig i camen.. haha. Måste också säga att jag verkligen bjuder på bilderna, men känner att jag faktiskt inte orkadeb bry mig om hur jag ser ut.. I feel good, dun dun dun dun dun... ;D

 Nu blir det att gå ut med hundarna, sen en dusch i guess! Vet inte om jag orkar duscha, faktiskt. Inte duschat håret på 3 dagar, men det är ju bra säger dom! Det är liksom inte ens fettigt, så varför ska jag duscha?! :D

Äee. havefun!

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0