Min hals dödar mig

Igår skulle ju pojkvännen ridit med mig, men blev ändrade planer så red själv ist. Red honom en kortis på banan i det fina vädret.. huh. Vart en snackis med ellinore också, fejnt! 
 
Idag red jag på terräng/derbybanan utanför ridbanan. Hade inga benskydd på honom dock (de va genomblöta sen igår) så hoppade inte alls mycket, några skutt bara. De gick bra iaf, han va fiin. 
 
Nu sitter jag nere hos pojkvännen och väntar på finaste ellinore, övernattning på G, tagga! Hon sover hos mig så har städat mitt rum, vilket verkligen behövdes.... eheh. Eller vad säger du mamma... 
 
Lär bli en helgrym kväll iaf, kan ju inte bli så mycket annat i sällskap med ellinore, haha :) Hoppas dock att jag överlever kvällen, har sjukt ont i halsen, IGEN! Vad är det här?!?!?! Mamma skulle köpa halstabletter iaf, så kanske klarar mig. Just nu har jag svårt att svälja vatten tom... urk. 
 
Puss/e 
 
 
HAHAHA, 2 bajsgamla bilder sen början av 7an jag hittade... Bara jag som tycker att jag ser "tjockare" ut där? Konstigt, jag som i själva verket har gårtt upp ett kilo eller 2 sen dess, ahah.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0