Nu blir de mys med pokjvännen!

Vi ska krypa ner i sängen och kolla på den nya American pie, the reunion! Har mina förväntningar faktiskt, bokstvligt talat äälskar de andra american pie filmerna så. :) Någon som sett den? Sägs ju att den ska va bra. 
 
Blir att sova i skaplig tid idag dock, barnvakt imorgon också.. Till 4 dock bara, sen bli det Blackstad med pojkvännen för fulla rullar! 
 
Btw, så jäkla underbart. I helgen är storebrorsan hos sin flickvän, lillebrorsan hos sin far och mor min är i Uppsala.. vilket betyder att jag har hela huset för mig själv.. hela helgen. Gaash, så soft verkligen! Var det någon som viskade fest i mitt öra? Nää då, vet ju att du läser mamma ;) 
 
Nej, nu ni! Mys står på schemat, se ya!
 
Puss/e 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0