Nu blir det stallet med pojkvännen..

Jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle hitta någon att rida med, and I did, älskling! Haha. Har kommit i en period då jag helt enkelt tycker det är tråkigt att rida själv..?! Wonder why.. Kanske något sent att dra och rida nu dock, men äsch, det tar ett tag än innan de blir mörkt... 
 
Hoppas iaf att mina hästar är friska och inte allt för genomfrusna. De har gått ute i två dagar i konstant regn utan täcke så skulle inte förvåna mig om de gått och blivit sjuka.. Fast mamma kanske har tagit på dem täcken.. vad vet jag.... Fast nä, de har hon nog inte... 
 
NEJ; nu är jag sådär jävla bitter igen! Åh, måste verkligen sluta med det, verkligen inte hälsosamt altså.. Lite svårt att låta bli dock när vissa personer inte verkar förstå att ens privatliv är privat och att jag inte är en uppslagsbok som har svaren på alla frågor i hela världen. Suck, hejdå.
 
Puss/e 
 
 
Bild från förra vintern när jag, pojkvännen och Rickard åkte snowracer, hahahaha. På bilden ser ni världens finaste och mest lyckade pojkvän en halv sekund innan han failar totalt, hahah..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0