Ranom, för jag har inget annat att göra..

Du heter: - Emmaaa Sandström


Smeknamn: - Älskling, QueenS,

När föddes du?: - Januari :)

Typ av killar du "faller för"?: Olika.

Låt som du sörjer till när du är ledsen?: - Massor.

Vem behöver du mest just nu: - Min pojkvän, Ellinore.

Vad tror folk om dig?: - Hahah herregud, dom tror mycket, men vet väldigt lite :)

Stämmer det?: Njaaa

Vad får du oftast komplimanger för?: - Att jag har sådan sjukt fast röv :) Nej men vet ej faktiskt.

Brukar du skratta för dig själv?: - Nej, faktiskt inte.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: - "Vet inte, får väl kolla vad som finns"

Var bor du?: - hummelstad (y)

Trivs du där: -Yes I do :)
Sprit, cider, vin eller öl: - öl :)

Brukar du bli för full: - Nej

Vad har du för mobil operatör: - telia

Är du allergisk mot något: - Falska vänner :)

Har du haft sex idag: - haha mm... 

Nästa mål i ditt liv: -  Oklart

Hur svarar du i mobilen: - aaaa Hallå? 

Vem ringde du senast? - Kicken :)

Antal timmar sömn inatt: - för många

Sov du ensam: - Nae :)


Brukar du komma i tid: - Jag försöker så gott jag kan :)

När mår du bra: - när jag umgås med mina nära och kära.

När blev du fotad senast: - Förra fredagen, av Ellinore i tekniken.. haha

Hur känner du dig nu: - Som vanligt

Vanligaste färg på dina kläder: - svart

Är du smart: - relativt, faktiskt

Är du aktiv i skolan: - någorlunda

Vad saknar du: - Inget, hah :)

Hade du en bra kväll igår: -Jadå

Favorit dryck på morgonen: - Juice (stav?)

Rakar du benen: - Jaaa

När brukar du oftast gå och lägga dig: -  När jag blir trött

Är du blyg?: - Ganska

Sysslar du med någon idrott: - Tamarillo

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Yes

Är du bortskämd:- Kan jag inte påstå

Vad hände mellan dig och din"senaste"? - Var länge sedan jag hade en "senaste".. Tappade känslorna.

Vad gör du i morgon: - Sover, linköping/rider

Vad är det värsta du vet?: - Falska vänner

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Inga typ


Vad behöver du just nu? Kärlek

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte,

Vad längtar du till? SOMMARLOV!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad är det finaste du fått?: vet inte..

Hur gammal är du: 15r

hur lång är du? - 170

Om fem månader: är de vinter, typ :(

De mest betydande smsen: Dom som kommer från älskling ;D

Du samlar på:- Hästhår.. höhöhö

Gröna eller röda äppeln: GRÖNA, FFS!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen :)

Vilken tid gick du upp idag: 10 typ

Har du sovit i din egna säng inatt: Nae :)


Har du strumpor på dig nu: Jaa


Vad ska du göra ikväll: Filmmys med pojkvän 

Är det okej att gråta: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0