Rubriklöst inlägg....i brist på musik och fantasi.

Idag efter skolan red jag tillsammans med min finaste Ellinore, eller Captain Newberg som hon numera kallas haha ;) Hon red iaf Troy och jag red Tamarillo, de skötte sig kanon båda 2, till o med när vi stötte på två älgar. Duktiga hästar!

Just nu är jag hemma, provat klänningen oså jag ska ha imorgon. Ska leta fram ett par skor också, äger ju inga egna klackskor men när man har en partypingla till mamma lär de finnas en del o välja på ;) Gillar inte klackskor egentligen, har aldrig haft på mig några, men det är bara att inse att converse och klänning inte riktigt går ihop, heh.. Och i varje fall inte röda skor till lila klänning...

Just nu är mamma iväg på Rickards skolavslutning, men när de kommer hem blir de fika för fulla rullar! Skönt med sommarlov nu också btw, underbart!



Just nu, provar klänningen...

Kommentarer
Postat av: Captain Newberg

Snygging!

2012-06-14 @ 20:41:28
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0