Snabbinlägg med en millesekunds skrivtid, ungefär.

Får bli ett snabbis inlägg bara, sitter hos pojkvännen nu, klockan är 18.56 och kl 19.00 ska hundarna hemma hos mig gå ut på promenad. Lär väl komma en 10 m för sent men det dör de nog inte av :) 
 
Anyway, red Tamarillo på den "större terrängbanan" idag, eller som man också kan kalla den, Ellinores terrängbana, haha. Finns ett par hinder där som Tamarillo tycker väldigt mycket om att hoppa, hah. Gick suuperbra iaf, han hade såna fina språng idag alltså.. Även fast de inte är så högt var han en bra bit över + hade riktigy mycket klipp i benen, perfekt! En gång kom han dock totalnära och hoppade rakt upp så han rev, lilla älsklingen. INgenskada skedd dock. Finaste!
 
Resten av dagen har spenderats hemma, typ. Nu har hela familjen lämnat huset så nu är jag själv hela helgen, great! Om någon vill hitta på något, skicka ett sms.. :D
 
Ae, nu ska jag gå hem till mina hundar, se ya! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0