The best I ever had

Haft en väldans trevlig natt tillsammans med finaste vännen Ellinore måste jag säga, måste göras om! Hon drog hem runt 12 nångång, och sen dess har jag varit nere hos pojkvännen, kollat några avsnitt av One tree hill osv, fint! 
 
Har inte ridit än, funderar på om jag ska låta honom stå idag eller om det blir en kvällsrunda lite senare.. sånt som märks! Han skulle verkligen behöva hoppa och de har ju ridläger uppe i Frösvi just nu så det lät ju finnas hinder uppsatta.. Sugen som satan på att dra upp och hoppa faktiskt.. :) 
 
Nae, se ya later! 
 
Puss/e
 
 
Ellinores new BFF! Haha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinore

haha fyfan.. träffar jag the grudge nångång ska jag döda henne med råge!! Tack för dagen/natten, måste verkligen göras om! puss <3

Svar: döda henne med råge.. vilka ordspråk du kan! Haha, puss <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-06-27 @ 18:12:26
URL: http://ellinooree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0