U mad bro?

Sorry att jag inte bloggat något tidigare idag men sånt är livet ibland, tyvärr. Har egentligen inte haft speciellt mycket för mig men har varit något så syndigt trött alltså.. Blev ganska sent igårkväll, + upp tidigt imorse för att släppa ut hundarna. Kunde givetvis inte somna om efter att jag tagit ut dem heller.. 
 
Iaf, idag har jag och pojkvännen haft en väldigt trevlig långpromenad, eller inte, heh. Vi bestämde oss vid halv 12 imorse för att gå till Blackstad/försöka lifta. Efter ungefär halvvägs (2,5 km) får vi äntligen lift. Åker till Blackstad, köper glass, går till poolen, badar, solar, går tillbaka till affären, köper mer glass.. Sen började vi den långa vandringen hem och jag säger bara fy fan till alla er som kör bil och inte plockar upp liftare alltså! Måste vara det vidrigaste som finns rent ut sagt. Varför skulle man INTE stanna?!?! Helt ologiskt. Körde om säkert 20 bilar på vägen hem och inte en jävel stannade. Var en lagom glad Emma som kom hem sen alltså. Urk. 
 
Från och med idag har jag lovat mig själv att alltid plocka upp liftare, no matter what. 
 
Tamarillo fick vila idag. Efter våran trevliga vandring påca 7,5 km kände jag mig inte direkt taggad på att rida om man säger så. Legat och latat mig hela dagen + delat ett halvt kilo chicken nuggets med pojkvännen.. heh. Ouups, tjocka. 
 
Äe, ses. 
 
Puss/ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0