"16 dagar.."

Tänker vara en liten copycat och göra samma lista som Ellinore håller på med just nu! Tycker det är kul att läsa andra bloggar som håller på med det här, so why not liksom! Får väl se hur det går, minnet är bra men kort!
1. facebookprofil
2. en kväll jag aldrig kommer glömma
3. en av de viktigaste personerna i ditt liv
4. något jag älskar
5. Något du vill göra innan årets slut
6. dagens klädsel
7. 7 fakta om mig
8. något jag saknar
9. Om jag fick bestämma skulle jag...
10. en snygg person
11. 3 bästa vännerna
12. 5 mål i livet
13. finaste bild du vet
14. finaste citat du vet
15. en bild som för mig betyder kärlek
16. en bild som alltid får dig att le
Och idag får ni bild nummet 1, facebookprofil!

Kommentarer
Postat av: Älskling Skagvard

Snyggingen min =) <3

2012-03-14 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0