2. En kväll jag aldrig kommer glömma.

Hm.. vet inte om man ska ta något positivt eller negativt..?! Efterssom min blogg annars innehåller så mycket svordomar och blablabla kan jag ju ta något positivt, haha! 
27 april 2010!
The day i fall in love with my dear boyfriend! Minns den kvällen så j*vla väl alltså.. en av de bästa dagarna i mitt liv! 
Älskling, jag och Ståhla var den dagen. Jag kommer inte ihåg varför jag var med dom 2, men ståhla skickade ett sms iaf och frågade om jag ville hitta på något. Hade inte en blekaste om att han var med Kicken.. haha.
(Det var på den tiden då jag och min kära pojkvän inte tyckte så bra om varandra.. ) Tro mig, den tiden har funnits! 
Slutade iaf med att jag, Kicken och Ståhla låg och kollade på film hemma hos Ståhla. Minns fortfarande idag vilken film vi kollade på.. Vet inte vad den heter.. men jag och älskling brukar kalla den för spöket Charlotte haha.. Den var egentligen inte bra alls.. Men.. filmen betyder något för mig sen dess.. 
Kicken låg och höll om mig under hela filmen, och sen när dom skulle följa mig hem höll vi handen haha.. Först trodde jag han inte var seriös.. kände honom inte ens liksom. 
Kicken har berättat för mig att den kvällen, sen dess har han vetat att det är mig han vill spendera resten av sitt liv med.. Han har sagt att han blev kär i mitt leende... How cute?
Jag blev iaf störtförälskad direkt, kunde inte sova en sekund den natten för allt jag tänkte på var honom. Vet inte varför det gick så fort, men ja.. kär blev jag direkt. 
Tänker ofta tillbaka på den kvällen, för det var verkligen en av dom bästa i mitt liv. Sedan den dagen har jag vaknat upp med ett leende på läpparna varje dag. Varje dag!
När man skriver ner det kan man inte få fram orden man söker på samma sätt som man kan när man tänker tillbaka.. Vet inte vad mer jag ska säga, för den kvällen var helt otrolig. I found the love of my life man!



Första bilden jag någonsin tog på honom, haha! Var några dagar efter att jag vlev kär i honom, haha! ;)

Minns att dagen efter snodde jag en snus av min bror och smsade Kicken och frågade om han ville ha en, HAHA! (Han hade berättat dagen innan att han inte hade något snus kvar) Haha, vadfan.. NYKÄR säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: ellinore

sv; tack hjärtat, saknar dig massvis! <3

2012-03-14 @ 20:54:06
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0