5. Något jag vill/ska göra innan året är slut.

1, Tatuera mig! Har vetat vad jag ska göra längee nu, och håller fast vid det. Vissa tycker att det är korkat, men vem fan bryr sig? :) 
2, Göra sommaren 2012 lika bra som den var 2009 och 2010!
2009 för att jag och Ellinore var så jävla tighta då, och 2010 för att det var sommaren jag träffade älsklingen. De bästa somrarna i mitt liv! 
3, Göra 2012 till Tamarillos bästa år någonsin!
Ska ut på massa tävlingar osv för att han ska få leva livet! Vi har ju minst en tävling att vinna iår också.. :)
4, Åka till falsterbo horse show tillsammans med älsklingen! (Eller ja, mamma får också gärna följa med!) Var inte där förra sommaren tyvärr, men annars har det varit 4 år på raken tror jag? Om inte mer :)
En av de hundratals bilderna jag tog i falsterbo 2009.. Vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: ellinore

lätt att vi ska! Vi måste, de får vi fan se till!



älskardig <3

2012-03-18 @ 18:57:06
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0