7. 7 fakta om mig

Hm.. vet inte riktigt vad det är meningen att man ska skriva här..? :) Haha, ahja..

1. Jag älskar mat! Seriöst, mat, det är nog fan de bästa som finns. Kan äta hur mycket som helst, när som helst. Älskar att äta! kan sätta mig och äta en fet buffé vid 7 på morgonen, inga problem! Tror jag och Ellinore är dom som äter mest i hela skolan haha. Maten får inte plats på tallriken typ.. :)

2. Jag är jävligt stolt över den jag är. Tycker att alla borde vara det. Man är den man är, man ska inte rätta sig efter vad andra tycker och tänker. Jag har alltid valt att gå min egna väg och inte göra som alla andra. Det har varit tufft ibland, men det har gett mig ett jävla självförtroende.

3. jag hatar tjejer som inte kan gå utan smink till skolan. Förstår att folk vill sminka sig och se ut som "kolla på mig" i skolan, men vafan? 10 kilo mascara och 100 lager brudkräm.. kom igen? Det ser bara skabbigt ut! Vem vill knulla en hora liksom..?

4. När jag är riktigt arg, ledsen, besviken är det bara hästarna som kan få mig att må bra. När jag är hos dom glömmer jag bort allt annat.. Dom är bäst!

5. Jag är sjukt tävlingsinriktad. Älskar att tävla, spelar ingen roll om det handlar om en hopptävling eller vem som äter upp maten fortast. Vill alltid vinna! Presterar alltid mycket bättre under press, och när jag tävlar, då känner jag mig pressad! Till skillnad från många andra tävlingsinriktade blir jag INTE arg när jag förlorar!

6. Jag hatar att prata inför mycket folk. Det är fan det värsta jag vet? Mår illa och känner mig helt spyfärdig typ, haha. Tycker liksom att våran klass är jobbig att prata inför..? Mysko.

7. Jag kom inte på något mer haha. Förlåt :)

Kommentarer
Postat av: ellinore

sv; haha, jaa kan bjuda dig på en stooooor bit kladdkaka! så kan du o jag tjocka oss massa :D vi som är så bra på de lixom? <3 hähä..



haha, vi äter fan mest på hela skolan, that´s it!



loveya! <3

2012-03-21 @ 16:54:37
Postat av: Anonym

// Ellinooore



fatta aldrig om namnet kom med, hihi!

2012-03-21 @ 16:56:26
Postat av: Anonym

är man hora om man använder smink eller vadå?

man använder ju inte direkt smink för att få knulla bara eller?



2. Jag är jävligt stolt över den jag är. Tycker att alla borde vara det. Man är den man är, man ska inte rätta sig efter vad andra tycker och tänker. Jag har alltid valt att gå min egna väg och inte göra som alla andra. Det har varit tufft ibland, men det har gett mig ett jävla självförtroende.



3. jag hatar tjejer som inte kan gå utan smink till skolan. Förstår att folk vill sminka sig och se ut som "kolla på mig" i skolan, men vafan? 10 kilo mascara och 100 lager brudkräm.. kom igen? Det ser bara skabbigt ut! Vem vill knulla en hora liksom..?



läs igenom dom där en gång till, i 2an skrev du att man ska va stolt över den man är och inte bry sig om vad andra tycker och tänker, och i 3an gnäller du om hur andra har valt att se ut. hur vet du att dom inte är stolta över hur dom ser ut? dom får väl se ut exakt som dom vill precis som att du får se ut som du vill. förstår hur du menar, men tänk efter

2012-03-21 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0