DAGENS VILL HA!

Ellinore min fina bvän skickade länken med detta pannband till mig. Åh, vad snygg Tamarillo skulle vara i det! Har letat efter ett ganska länge nu, men betalar inte 800 kr för ett äkta liksom.. Vissa går ju sönder hur snabbt som helst..? Detta kostar iaf bara behagliga 250 kr, ganska stor skillnad! 
Detta är iaf något jag ska prata med min moder om, för jag bara måste ha det! Vet dock inte vilket som är snyggast..? Förrut var jag helt inställd på det vit/blå/röda men det gula/blåa var ju också snyggt..? 
Hm, ahja, penagr krävs ju först och främst, beslutsångesten kan man ta sen!
Bild tagen från: charlies.nu

Kommentarer
Postat av: ellinore

hehe ja vilket ska du ta nu Emma?? Blev också fundersam! båda är ju lika snygga! va har du för tävlingsschabrak? gå efter de vettja :) <3



bvän!

2012-03-17 @ 18:54:35
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0