Don´t tell me you´re sorry, cause you´re not.

Halloj!

Inatt sov jag faktiskt inte sådär jättelänge som igår. he he he. Somnade runt 1 och vaknade vid.. halv 9 ungefär av att Ellinore smsade, haha.
Vid typ 11 blev det att dra till stallet och rida upp till Frösvi. Tamarillo var superrädd för en jävla kärra utanför stallet och skulle inte gå hemifrån.. suck. Fick rappa till honom en, två gånger med spöet sedan gick han. Väl uppe vid Frösvi red jag och Ellinore omkring en liten stund, sen stod vi bara still och snackade lite skit om allt och alla, haha..  Både Tamarillo och Troy skötte sig, och ja, dom verkade komma ganska bra överens! Var superhärligt att rida idag, solen lyste och det blåste knappt alls, myys!
Efter att ha ridit klart gick jag hem och bytte kläder sen gick jag ner till älsklingen. Har pluggat en del på provet vi har imorgon (!!!) hade helt glömt bort det med Ellinore påminde mig som tur va.. he he he. Annars vet jag ju någon som hade skrivit IG imorgon. Fattar inte hur jag lyckats gllömma bort ett prov?! Måste vart för jag stressade så dant med inlämningsuppgiften förra veckan..
Ahja, nu ska vi snart se ett avsnitt av sons of anarchy iaf, sen ska jag fortsätta plugga. Vi ses väl!

Kommentarer
Postat av: ellinore

haha vafan väckte jag dig? sorry :( trodde du va vaken hehe.. bästa ridturen på längee! Kul att inspektera folk när dom rider o trillar av också! :D <3

2012-03-11 @ 17:05:32
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0