Fake it

Halloj. Blev att vara hemma idag med.. ouuuppps. Imorgon ska jag gå dock. Skitviktigt att jag gör det fan.. Snart 2 veckor sedan jag var i skolan, shit ;o Veckan har bara flugit iväg nu när jag varit hemma..

Idag har jag iaf ridit Tamarillo! Åh, har saknar att rida min "lilla" plutt så himla mycket! Det var riktigt varmt och skönt ute idag, över 10 plus till och med! Det märktes också kan jag lova, Tamarillo var full av vårkänslor! Hoppade omkring överallt och var bara allmänt.. glad?! Såg läskiga saker varannan meter som han var tvungen att hoppa till för, sen var det något läskigt bakom honom, sen framför honom.. haha ja, det var en underhållande ridtur :) Kan inte göra annat än att le när jag rider honom.. han är så.. underbar :D Hög på livet skulle jag nog säga.

Nu är jag iaf hemma, hostar som ett as för tillfället. Alltid den som försvinner sist.. irriterande. Mamma håller på att laga mat, luktar bacon i hela huset, fasiken va gott. Hungrig som ett as blev jag nu också.. :,(

Ahja, nu skajag göra något intressant med mitt liv. Vi ses :)



Älskar den där bilden.. jag har en ursnygg pojkvän!

Kommentarer
Postat av: ellinore

NI är ursnygga tsm emma! <3

2012-03-01 @ 20:19:07
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0