Give me all your love

Heeej. Vet att bloggen ligger lite efter nu men det är inget jag kan göra något åt.. tyvärr. Eller ja, orkar inte rättare sagt.. Snart är praon slut iaf, då lär det väl bli bättre. 
Imorgon är SISTA dagen på praon! Åh, vill inte! Kommer fan gråta när jag ska åka ifrån Alvena och alla de andra underbara hästarna.. :,( Som tur är är det någon som skaffat sig ett sommarjobbb där.. hihi. Woppaaa! 
Idag körde jag iaf Amy och red Sotheby och Umami. Alla skötte sig fint, nemas problemas. Umami höll jag dock på att ramla av.. jakttorn kan vara vääldigt farliga.. hihi! AHja,, ;) 
Efter praon tog jag och baby bussen till arum och åkte hem därifrån. När jag kom hem hade mamma fixat Tamarillo åt mig så red en liten sväng med honom. Mamma och Ladde gick med dom också, kul med lite sällskap :) 
Nu sitter jag nere hos baby, vi har myyyyst hela kvällen! Åh, mysigt! Hihi. Ni skulle sett hur sur han blev när jag sa att jag ville blogga.. hiih. 
ÅH, jag har ÅNGEST. Vad fan ska jag ta vägen när praon är slut? Kommer känna mig helt tom. Det kanske låter konstigt, men det k'nns som att det är en del av mig nu..?! Helt sjukt. OCH GISSA VEM SOM FUNDERAR PÅ ATT TA MONTELICENS NÄR HON FYLLT 16?? SÅ JÄVLA KUL! hAHA.. De jag kommer sakna mest är Alvena och Amy, helt klart.. Verkligen helt underbara hästar båda 2..
Amy innan körning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0