I´m always backstage

Halloj! Måste vara den tråkigaste lördagen på flera år.. ?! Dagen har bara flugit iväg och jag har inte fått något vettigt uträttat bortsett från ridningen. Som förövrigt blev världens kortaste ridtur ever, haha . Imorse när jag vaknade tänkte jag "YES", fan vad kul det ska bli med en härlig långtur i skogen. Ändrade mig ganska fort när jag såg att det var världens snöstorm ute... 
Red iaf en snabbis ute på ängarna i den härliga snöstormen.. Efter ca 20 min hade jag knappt någon känsel i varken händer eller fötter så vände och red hem till stallet igen.. haha! Blev iaf lite trav, så helt motionslös blev han ju inte.. :) Hade ett flecetäcke över sadeln så han skulle slippa frysa min gulleplutt. När jag tog in honom var han bokstavligt talet iskall på hela ryggen = INTE BRA! Så efter ridturen åkte ett flecetäcke på under regntäcket. Kall rygg leder till att han blir lite stelare än vanligt, och det vill jag absolut inte!
Just nu är det iaf Eart hour. Har liiite dåligt samvete för att jag sitter vid datan just nu.. men men. Jag och baby klarade oss i ca 15 min, sen åkte datorerna fram igen.. he he he.. Lite är alltid något. 
Imorgon är jag barnvakt från 6 på morgonen till 8 på kvällen igen. Vi har faktiskt en hel del kul ihop lillebror och jag när vi är själva hemma. Fast mest är det väl finaste pojkvännen som umgås med honom, hjälper honom med alla spel osv, haha gulligt. 
Älskling har varit med i stallet 3 gånger senaste veckan och imorgon ska han med igen! Undra vad det är som flugit i honom helt plötsligt? Kul är det iaf.. :) Hoppas han börjar rida med mig lite snart också.. (a) 
Älsklings och min konversation förut..


Jag: Bra älskling, nu är det bevisat att du kan leva utan tänder, så vi sågar av dem!
(Han knäppte upp min jacka med bara tänderna..)
Älskling: Du menar väl händer va..?
Jag: JA?? JAG SA JU DET FÖR HELVETE?
Haha.. så kul när man inser att det man sagt är helt fel och skyller ifrån sig.. hö hö hö. Händer ganska ofta faktiskt om jag ska vara ärlig... (a) 
Äe, nu ska jag ta och göra något vettigt, see yaaa later on!
FInaste alvena! Åh! Skickade ett sms till Åsa igår och bad henne pussa Alvena från mig.. :,) Förhoppningsvis ses vi snart igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0