I wanna make love right now

Halluuu! Första skoldagen för veckan avklarad utan några problem alls. ;) Eller ja, om man bortser från religionsprovet.. haha faaaan. Svarade på 10 av 12 frågor men är inte nöjd..? Ahja, för att inte ha pluggat nånting knappt så var det väl helt okej. Suck, hur kunde jag glömma bort ett prov..?

Nu är jag iaf hemma, väntar på att bäste pojkvännen ska komma hem från skolan. Tamarillo ska vila idag, men ska dra med mig älsklingen till stallet sen och ge dem mat ;)

Imorgon är det studiedag så tänkte ta en mysig skogstur på Tamarillo. Tror vi ska ta och klättra lite faktiskt. Det är bra för musklerna, höhö. Och ja, muskler behöver han :,) Måste se till att få upp konditionen och musklerna på honom nu. Ska försöka ta och hoppa honom nån dag snart också, behövs..

Men men, nu ska jag vara en duktig tjej och diska lite innan kicken kommer hem, SEEYAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0