I would do it all for you, would you do it all for me?

Halu! Söndag idag och jag är depprimerad. SKola imorgon. Orkar inte, har ingen lust alls. Men vafasiken, får ta tag i det nu, jobbigt är det ju inte. Ahja, tur det inte syns på mina betyg att jag är skoltrött, för betygen går det ju inte att klaga på :) 
Jag och fina mamma har iaf varit ute på en härlig skogstur på våra gamla hästar! Var ute i lite över 1 timma tror jag, supermysigt! Skrittade bara, Ladde har ju ingen kondition alls, men de va skönt. Båda hästarna skötte sig exemplariskt också. Kul att mamma hänger med ut ibland när hon är ledig på helgerna. Kan bli lite långtråkigt att rida själv varje dag, men men. 
Vi skulle försöka hinna ut en sväng imorgon också när jag kommer hem från skolan. Ladde har träningsverk som hon behöver "gå bort" hähä. Ska faktiskt försöka börja sätta igång henne lite försiktigt med mammas hjälp lite då och då. Hon är så himla gosig att rida när hon är igång så det är synd att hon bara ska få stå och inte göra någonting. Och nu när jag bara har en häst borde jag ju hinna med det utan några större problem faktiskt. 
Just nu sitter jag hemma hos pojkvännen, ska tjata på honom att vi ska kolla på sons of anarcy nu, förjävla bra serie alltså! Blev ju helt förstörd när vi kollat klart på supernatural, men börjar komma över det nu faktiskt.
Den ni brudar! Min och mammas ögonsten hahahah. Vi sitter som småtjejer hemma och säger
"kolla nu, nu kommer Jax in utan tröjaaaa!!!!"
Haha, mogna vi är :,) 

Bild tagen från: www. graphicshunt.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0