It´s over now

Som rubriken lyder.. helgen är över :( Riktigt depprimerande, men det blir ju prao i 2 veckor iaf! ;) Pratade med Åsa i telefon imorse och börjar inte förens vid 11 imorgon. Surt iaf, för vet ni vad? I lilla hummelstad går det en buss om dagen.. 
Har iaf vart och ridit Tamarillo! Det regnade så ville inte rida iväg långt om det skulle börja ösa ner haha.. Men red han iaf en lång tur ute på ängarna, var nog nästan ute i 1 timma tror jag?  Fast red inte på ängarna alls, letade efter nya ridvägar så hamnade på alla möjliga stigar haha. Hittade dock ingen bra.. men iaf! Tror han hade lite träningsverk från dagens klättring för han var lite stel i början, men det släppte sen. 
Var ju meningen att han skulle gå på ridbanan egetlingen men somsagt, det regnade ju hö hö hö.. Men om mamma rider honom nu när jag är borta på prao lär han väl få gå på ridbanan iaf. Nu hoppas jag fan att du håller igång honom åt mig mamma! ;) 
Nu är jag iaf nere hos älsklingen, vi sitter vid varsinn data som vanligt ;) Det är bara ett avsnitt kvar of sons of anarchy, sen är det slut! Åh, fan börjar nästan gråta! Vad ska jag ta mig till?!?!
Näää, ni får ha det så bra så hörs vi later on! Btw, riktigt stolt över uppdateringen igår.. Hur många inlägg vart det? 6 eller 7, inte illa för att vara mig!
Idag firar jag och älsklingen 1 och och 10 månader! Tänk att vi har varit tillsammans så länge.. snart 2 år! De bästa åren i mitt liv.. ♥ Jag älskar dig, christian Jonathan Skagvard. 

Kommentarer
Postat av: ellinore

grattiiis!! jag säger de varje gång känns de som men vafan; Ni är ju som skapade för varandra ni två, ni är så fina o jag är så glad att du hittade någon som Kicken! <3

2012-03-19 @ 16:23:38
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0