Life goes on. Learn that, ffs.

Hej! Åh, idag är det fredag och jag är bara allmänt taggad på livet. Sitter och dunkar musik, kan inte sluta le. Det är fint. Blir sons of anarchy mys med älskling hela kvällen idag. Vi har haft en kämpig vecka han och jag, men vi har tagit oss igenom det somvanligt. Ska bli skönt att bara koppla av och mysa.

Varje dag märker jag att folk är advundsjuka på det han och jag har. Folk vet att vi är såhär tighta och att inget kan dra isär oss. Vi har det också kämpigt ibland, men vi löser det och går vidare. Vi är starka tillsammans. Det stör folk att jag är lycklig, varför?

Haha jaja, nog om det! Har mina finisar Becka och Ellinore, dom är allt jag behöver! Och ja, Ellinores supergoa pojkvän Coffe är inte dum han heller. Jag har inte tusen vänner, men jag är så jävla glad för dom jag har..

Iaf! Jag och mamma red en sväng på våra "persionärer" efter skolan. Mamma var i stan ¨så jag gick ner och sadlade dem osv tills hon kom hem. Red en sväng på ängarna, och trots att det blåste ganska rejält skötte sig Tamarillo superbra. han brukar ju alltid vara extra tittig när det blåser annars.

Vi stötte dock på lite problem när vi skulle tillbaka till stallet.. ha ha ha.. Utanför stallet står en "cementblandare" för de håller på och göra en till sadelkammare i stallet. Den här cementblandaren är sjukt jävla farlig alltså. Tamarillo verkar tro att den ska äta upp honom..?! Dum som jag är ska jag ha honom till att gå fram till den här jävla cementblandaren när jag sitter på. Tamarillo säger bestämt nej och börjar "dra" åt andra hållet haha.. Han är så stark att jag inte orkar vända honom så han gjorde lite "20 cm hopp" innan han gick fram igen. (20 cm hopp kallar jag tamarillos "stegringar" för, för de är ca 20 cm höga.. HAHA)

När han hade tagit mod till sig och gått förbi den en gång var jag nöjd med honom iaf och han fick komma in och äta. haha hhan är så jävla rolig alltså. Det som är farligt är verkligen farligt.. fattar inte varför ´jag skulle fram dit och göra från första början, vet ju att det bara blir "problem"?! Sen i stallet blev vi vänner igen och pussades som vanligt, haha. han är envis och bestämt lilla Tamarillo, men han har ett hjärta av guld och menar alltid väl.


Nu känner jag att det blev väldigt mycket "häst" i det här inlägget, haha :) Vet inte vad jag ska blogga om, slut på ider helt enkelt. Ni får säga till vad ni vill läsa om osv. Mer frågestunder? Hiss/diss? Dagens vill ha?Åsiktsinlägg?  You namned it. Säg till är ni snälla :)
Ahja, nu ska jag ta och göra något med mitt liv. Se ya.
Tamarillo och jag, maskeradhoppning 2011. Vi var utklädda till nallepuh och Ior.. haha herregud. Snart är det dags igen, har ingen aning om vad jag ska vara dock. Det märks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0