Now it´s time to go

Halloj! Måste bara säga att jag har haft en underbar dag tillsammans med min fina vän Becka! ♥ Var med henne från 11 till 5, gissa om vi hann med mycket tjejsnack? Fina grejor! Pratade verkligen om allt mellan himmel och jord när vi satt ute på min trappa och solade järnet.. Myspys! Tror vi satt där i 4 timamr totalt..? Haha ;)

Ska steka i solen som fan iår, ska bli blun som satan alltså! Dock har jag ett "ilandsproblem". Jag har fått en "albinofläck" på magen.. upptäckte det förra sommaren, kan bara bli brun på halva magen.. :( Ser skitkonstigt ut när halva magen är brun och andra halvan är kritvit.. Skitfult! Men äsch, vad ska jag göra? Jo, jag ska leva med det ;)

Ahja, det var väla llt för lilla mig, hihi. Internet är så jävla segt så gick inte att ladda upp någon bild.. suck




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0