Snakebite..

Funderar på att pierca snakebite faktiskt! Har alltid tyckt att det är skitsnyggt, både på killar och tjejer, men vet inte om jag vågar.. haha. Och dessutom vet jag inte om jag skulle passa i det? Fast det är ju sånt som märks. Är iaf skapligt sugen på att göra det.. 
Jämt när jag pratar med älskling om överallt jag vill pierca mig säger han alltid "men gumman du är ju mycket sötare utan" osv osv osv, men NU sa han faktiskt att det "nog skulle vara snyggt".. 
Åh, vet inte. Pierca mig i läppen SKA jag iaf göra, men på en eller två sidor..?
Uppe eller nere? I mitten eller på sidan?
Gosh.
Hmm...
Bild tagen från: snakebitepiercing.wordpress.com

Kommentarer
Postat av: ellinore

jaa gör de!! De är ju bara att ta ut ifall du inte blir nöjd, vet flera som tagit hål osen tagit ur direkt för dom ångrat sig o då har det inte synts nåt :D testa iaf! <3

2012-04-01 @ 21:35:34
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0