Somebody that i used to know..

Halloj. Ursäktar om det kommer vara en ovanligt hög procent med svordomar i detta inlägg, men så är det när man är förbannad. Och ja, förbannad det är jag. Förbannade snål*****!

Slutade iaf tidigt på praktiken idag också. Åsa har ju tävlat varje dag hela veckan, så då blir det så. Iaf, GRATTIS til gårdagens vinst Åsa!

Red Alvena och körde Egon idag. Gick bra med båda, men orkar inte berätta vad jag gjorde med dem. Förbannat fina hästar iaf..

Nej ju sitter jag här i lilla äckliga Vimmerby som jag HATAR för tillfället. Åh, fuck my liiiiiiiife typ. Vill hem till min pojkvän, min mamma, mina hästar, vill hem till Hummelstad. Men inte kan jag det inte, nej, och inte fan kan jag åka till mlund imorgon heller för att träffa en gammal vän. ÅH, SUG KUK, LIVET. 

Nej, nu ska jag gå ut och avreagaera mig. Tror ni att jag kommer få gå ut då? Tveksamt fan.. Akta Emma, du kan bli våldtagen, kidnappad, rånad OCH mördad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0