Svar på kommentar!

Fick en fråga ang mitt inlägg "7 fakta om mig" där det var en tjej som frågade om man är en hora bara för att man använder smink. Har väldigt starka misstankar om vem det är som skrivit frågan men det delar jag inte med mig av här, vi vet ju båda två vem det är iaf.. :)

Jag hade skrivit både att jag tycker att man ska vara stolt över den man är och stå för vad man tycker och tänker, men också att man ser ut som en hora med 10 kilo smink.. Ja, du ska vara stolt över den du är. Du ska använda 10 kilo smink om du tror att du blir snyggare i det.

Det jag skrev var att "Vem fan vill knulla en hora liksom?" Det är min personliga åsikt. Alla personer i hela världen är välkomna att ha en egen åsikt?!

Det jag inte förstår är hur någon kan välja att förstöra sitt utseende så mycket. Man är vacker utan smink!

Det där med att skriva hora och bla bla bla var väl kanske lite överdrivet från min sida, det erkänner jag. Ville dock bara vara så tydlig som möjligt för att folk skulle förstå vad jag menar..

Kort och gott - Alla ska vara stolta över den dom är. Men jag tycker inte att man ska behöva använda så j*vla mycket smink bara för att tycka att man ser bra ut? Det är sorgligt. Folk borde vara stolta över sig själva, utan smink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0