That was quite a show

Halloj! Håller på att bli sjuk igen tror jag, fan! Jag har verkligen inte tid att bli sjuk! Kallsvettats och frusit om vartannat hela dagen. Ständig huvudvärk, yrsel osv osv. Riktigt jobbigt.. Tog 2 panodil förut och då kändes det bättre, men nu när de börjat släppa är det inte kul alls.. :(

Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, förhoppningsvis. Har ett spankaprov jag skulle behöva göra.. men jag vet inte. Jobbigt att vara där när man mår skit.. Och på tal om skit, skolan var skit idag! Finaste Ellinore var hemma och sjuk, suger balle! Saknade dig hela dagen ska du veta hjärtat!
Iaf, när jag kom hem från skolan slipade jag typ halva matrummet haha. Ska ju bli nya tapeter även där. Jobbigt som fan, men de blir ju snyggt när de är klart iaf ;)
Tamarillo fick vila idag, tyvärr. Har lite dåligt samvete över det, men orkade verkligen inte när jag kom hem från skolan. Var helt slutkörd och hängig.. :,( Ahja, är jag hemma imorgon spelar det fan ingen roll hur sjuk jag är, vi ska ut och klättra!

Ahja, nu är jag hemma hos finste pojkvännen. Ska väl snart dra hem och duscha i think, mysepys!

Kommentarer
Postat av: ellinore

aw, saknar dig också!! Det är sjukt tråkigt här hemma utan dig ska du veta älskling! <3

2012-03-15 @ 12:17:45
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0